sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

otsikot on vaikeita. x(


 Taas kysely.. :d Postausehotuksia kiitos!


Vapaa-aika

►Mitä teet eniten vapaa-ajalla? • oon vissii koneella, tai luen? :D
►Mitä teet vähiten vapaa-ajalla? • hmm.. entiiä..
►Mikä on vapaa-ajalla hauskinta? • voi tehä mitä melkee mitä vaa? No mut jos ei oo tekemistä nii ei mikää!

Syöminen

►Mikä on lempiruokasi? • emmätiiä.. :P lihapullat on hyviä :D
►Mikä on lempikouluruokasi? • pinaattikeitto tai rössypotut (:
►Syötkö leipää koulussa? Jos syöt, kuinka paljon? • jos on pehmeetä tai jotai muuta ku näkkärii, ja riippuu kui hyvää :D
►Mikä on pahin mokasi yleisessä ruokalassa [koulu käy]? • emmätiiä.. :P oon mä laseja tiputellu.. :D
►Mikä on inhokkiruokasi? • lihakeitto ja siskonmakkarakeitto ja lammaspyörykät ja vielä vaikka mitä

Liikunta

►Mikä oli koululiikuntasi numero todistuksessa? • 9
►Harrastatko urheilua? Jos, niin mitä? • ratsastusta ja käyn lenkillä
►Kuinka usein liikut? Jos et liiku, niin miksi et liiku? • koulussa kahesti viikossa ja vapaa-ajalla ratsastan ainaki kerran viikos + lenkillä sillon ku jaksaa, eli nyt!
►Kuinka hyvä olet urheilemaan asteikosta 1 - 10? • 8?

Hygienia

►Kuinka usein käyt suihkussa? • joka päivä
►Kuinka usein peset hiuksesi shamppoolla / hoitoaineella? • joka päivä
►Jos peset hiuksesi, niin millä peset? • shamppoolla ja hoitoaineella? :o
►Kuinka usein peset hampaasi? • teille kuuluu? :D no eiku en viiti etes sanoa.. :D okei, iltasin ja kouluaamuina jos on aikaa.. (kulen linkulla)
►Mitä hammastahnaa käytät? • Pepsodent
►Mitä hammasharjaa käytät? • pehmeetä xddd

TV

►Seuraatko tiettyjä tv-ohjelmia? Jos seuraat, niin mitä seuraat? • en seuraa ollenkaa
►Kuinka usein katsot tv:tä? • en koskaa..
►Kuinka kauan katsot yleensä tv:tä tunneissa tai minuuteissa? • 0h 0min 0s

Jep, mulla on tylsää! Niitä postausehotuksia saa laittaa, vaikka anonyymillä, sillä ei oo  nii väliä.

Virtuaalitalleista:

Jep, mulla on virtuaalitalli. Pinteli on nyt rempassa, Alice auttaa mua siinä eli kirjottelee joitai tekstejä, teki ulkan ja parantelee. Kiitos! <3 Oot ihana! (: Mulle jää loput tekstit ja kaikki muut.. (eli ei mitää! :D ..) 

(vtpinteli.suntuubi.com) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti