torstai 2. elokuuta 2012

Mökkielämää

Juu, mä oon nyt taas ollu mökillä. Siellä on ihan kivaa, jos vaan on kirja kaverina, ruuasta ei oo puutetta (tiiän että oon sukua ppppossuille) ja on lämpimät ilmat, voi mennä veneesee lukee kirjaa. Alicee sä kerroit mulle sen sun yhen suunnitelman, munki on pakko pakko pakko toteuttaa se! Harry Potteri mukaa, syötävää ja peitto + vene ja lukee kirjaa jonnekki kauas järvelle! :D

Mökiltä kuvia jos saan siskolta.. joskus.. :D Mutta on mulla sellasia kuvia missä näyn iha kokonaa, sellasia kuvattuja kuvia :D:D noeivaa kaverin kans olin kuvaamassa. (: Mutta niitä sitten ku pääsen toiselle koneelle! (:

Lenkille -------> ? (: pittää vähä kohottaa kuntoa.

Pinteli on vähä hujahaja.. Aukasemisesta en tiiä ollenkaa! :D Siis tottakai se aukastaa viel mut en tiiä millo. :D

Ostin tänää kyniä ja kumin ja kirjotusalustan (y) D:: Mulla on huone m e l k e e valmis, saatte e h k ä huonepostauksen, jos tahotte.

Ehotuksia!

Mikä on tässä blogissa huonoo, mikä hyvää?

Sorry kuvaton postaus..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti